loading...
فورپست
اطلاعیه

به علت به روز بودن سایت از دیگر صفحات نیز استفاده کنید.

قوانین سایت

1. مطالب ارسالی از سوی نویسندگان هیچ مسیولیتی نسبت به مدیر سایت ندارد و بر عهده ی خود نویسنده می باشد.

2. کپی برداری نکنید مگر با ذکر منبع.

آموزش ارسال مطلب

کلن ما

اگر دنبال یک کلن خوب میگردید به کلن ما بپیوندید

Iranian forces

#220LLPG

به مدیریت mp1600

اعضای مقام دار:

مهران (لیدر)

مهدی و علیرضا یا خودم (کولیدر)

و در هفته ی آینده 2 کولیدر دیگر انتخاب خواهد شد.


احمدرضا یزدانی بازدید : 83 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

در این مجموعه از تصاویر زمینه گلچینی از تصاویر زیبای سه بعدی و جدید را برایتان آماده کرده ایم. مجموعه ای شامل ترکیب منحصربفرد رنگ و لعاب که مطمئنا دیدن آن خالی از لطف نمی باشد. این والپیپرهای مناسب برای عکس پس زمینه دسکتاپ ویندوز بوده و در بهترین سایز و کیفیت می باشد. هم اکنون می توانید مجموعه والپیپر سه بعدی را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

احمدرضا یزدانی بازدید : 142 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: WindowsXP SP3 or higher
Processor: Dual core 2.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Video card with 512MB of VRAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space
Additional Notes: Keyboard required for one puzzle mechanic

 

تصاویری از محیط بازی:

Homesick screenshots 01 small دانلود بازی Homesick برای PC Homesick screenshots 02 small دانلود بازی Homesick برای PC

Homesick screenshots 03 small دانلود بازی Homesick برای PC Homesick screenshots 04 small دانلود بازی Homesick برای PC

Homesick screenshots 05 small دانلود بازی Homesick برای PC Homesick screenshots 06 small دانلود بازی Homesick برای PC

 

source دانلود بازی Homesick برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Homesick برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

============================================

RELOADED Release

 

download دانلود بازی Homesick برای PC - دانلود به صورت تک لینک ۱.۷گیگابایتی از سرور تیزفایل

 

download دانلود بازی Homesick برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

احمدرضا یزدانی بازدید : 102 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

این نرم افزار قادر است تمامی برنامه ها و مولفه های نصب شده روی سیستم را برای تمامی کاربران نمایش دهد. این نمایش که به چند حالت مختلف است اطلاعات مختلفی را به شما نشان می دهد. همچنین مقداری از این اطلاعات به کمک یک منوی باز شدنی قابل دسترسی است. یکی دیگر از قابلیت های برنامه، حالت شکارچی است. این حالت با انعطاف پذیری زیاد، امکانات قطع، حذف و غیرفعالسازی از حالت خوداجرا را تنها با یک کلیک برای شما فراهم می کند. فقط دقت داشته باشید که ممکن است با حذف فایل های برجای مانده، برنامه های دیگری که در رایانه تان نصب کرده اید دچار مشکل شوند. پس با صلاحدید خودتان فایلهای منتخب را پاک نمائید. یکی از ویژگی های مفید این نرم افزار، حذف سریع نرم افزار های مختلف است. با مدیریت قسمت خود اجرایی ها، نه تنها می توانید برنامه های خود اجرا در هنگام شروع ویندوز را فعال یا غیر فعال کنید بلکه همچنین می توانید اطلاعات مختلفی در مورد اجزای گوناگون برنامه مانند ناشر، مسیر اجرا، جایی که ذخیره شده است، وضعیت برنامه که در حال اجراست یا نه و همچنین توضیح مختصری در مورد آن را ببینید. در واقع با این برنامه می توانید بر استارت آپ ویندوزتان هم نظارت کنید. از دیگر قابلیت های این برنامه بهینه سازی رجیستری می باشد که سبب افزایش سرعت فعالیت های سیستم خواهد شد. از دیگر امکانات این برنامه امکان حذف تمامی ردپاها در مرورگرهاست که با این امکان می توانید فایل های موقتی اینترنت که شامل تصاویر دیده شده، ویدئوهای نمایش داده شده و تمام صفحات بازدید شده است را حذف کنید.

احمدرضا یزدانی بازدید : 76 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

با استفاده از دوربین InstaCam Pro – Camera Selfie می‌توانید به وسیله تعداد بسیاری فیلترهای حرفه‌ای عکس‌هایی فوق‌العاده بگیرید. این برنامه برای گرفتن عکس‌های سلفی عالی عمل می‌کند و می‌توانید هنگامی که با دوستانتان هستید، تعداد زیادی عکس‌های متوالی بگیرید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به به اشتراک گذاری ، امکان ادیت عکس های رزولوشن بالا ، دارای بودن فیلتر زنده (Vignette ) و … اشاره کرد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

احمدرضا یزدانی بازدید : 120 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

با بازی سه بعدی Trial Xtreme 3 صدای غرش موتور خود را بشنوید! با این بازی میتوانید با سرعت فراوان موتورهای خود به مسابقات آنلاین موتورسواری بپردازید. دوستان خود در Facebook را به چالش بکشید، کاری کنید که در مسابقه از شما عقب بمانند و در صدر جدول حکمفرمایی کنید!
این بازی بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود شده !
این بازی در کشورهای زیادی به عنوان پردانلودترین بازی شناخته می شود، سری Trial Xtreme باز هم بازگشته تا بر دنیای بازی های گوشی های هوشمند حکمرانی کند. Trial Xtreme 3 دارای ۱۳۷ نقشه مسابقه مختلف است. پس منتظر چی هستید؟ در این بازی زیبا با دوستان خود بطور آنلاین مسابقه دهید و از این بازی نفس گیر لذت ببرید.

اطلاعیه

به دلیل به روز بودن سایت از بقیه ی صفحات نیز دیدن کنید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم موضوعو دوست دارین؟
    صفحات جداگانه
    لوگو ی ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 140
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 1,668
  • بازدید کلی : 209,055