loading...
فورپست
اطلاعیه

به علت به روز بودن سایت از دیگر صفحات نیز استفاده کنید.

قوانین سایت

1. مطالب ارسالی از سوی نویسندگان هیچ مسیولیتی نسبت به مدیر سایت ندارد و بر عهده ی خود نویسنده می باشد.

2. کپی برداری نکنید مگر با ذکر منبع.

آموزش ارسال مطلب

کلن ما

اگر دنبال یک کلن خوب میگردید به کلن ما بپیوندید

Iranian forces

#220LLPG

به مدیریت mp1600

اعضای مقام دار:

مهران (لیدر)

مهدی و علیرضا یا خودم (کولیدر)

و در هفته ی آینده 2 کولیدر دیگر انتخاب خواهد شد.


مدیر فورپست بازدید : 34883 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (53)

 



اطلاعات تماس با پروفسور سمیعی ، آدرس ، تلفن و ایمیل :
Name: Madjid Samii, MD PhD Read Bio
Address: International Neuroscience Institute
Rudolf-Pichlmayr-Str. 4
Hannover 30625
Country: Germany
Telephone: (51) 127092700
Fax: (51) 127092706
E-mail: samii@ini-hannover.de bio
لطفا با من درد و دل نکنید.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mary در تاریخ 1394/07/03 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

چرا به دکتر ایمیل میزنید.اگه دوست داشت کاری انحام بده ایران رو برای انجام وظیفه انتخاب.میکرد.ا ز دکتر سمیعی بدم میاد.چون از مشکلات جامعه ی خودش فرار کرد.
پاسخ : دوست عزیز
یه کم منطقی باش.
اگه اقای سمیعی به المان نمیرفت الان اقای سمیعی نبود ک
بعد هم شما اگ دکتر بهتری پینشهاد میکنی با جان و دل میپذیریم.
این به این دلیل نیست که هر از خدا بی خبری بیاد به ایشون توهین کنه.
مرسی

این نظر توسط محمدغدیری در تاریخ 1394/06/03 و 12:39 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام خدمت اقای دکتر سمیعی بنده25سال دارم یه بیماری بنام انوریسم دارم که بد جور اذیتم میکنه تعادل ندارم دوبینی و... اگه لطف کنین من شمارا بتوانم ببینم خیلی خیلی خیلی متشکر میشم خیلی اذیت میکنه این بیماری بهترین دکتر ایرانم رفتم اما علاج نشده دیگه نامید شدم فقط از شما کمک میخوام ممنون از شما دکتر وظیفه شناس

این نظر توسط بیژن منصوری در تاریخ 1394/06/02 و 1:51 دقیقه ارسال شده است


با سلام و عرض ادب خدمت استاد بزرگوار
برادرم 29 سالشه که بیستم شهریور 93 دچار تصادف و ضربه شدید مغزی (هماتوم سابدورال) و عمل جراحی و تخلیه هماتوم وبعداز تقریبا 120 روز در بیمارستان ارومیه (59 روز کما مطلق)با هوشیاری ضعیف و با تراکئوستومی و PEG بدون تکلم و تحرک و قدرت بلع مرخص شد که با عنایت خدا و زحمات خانم دکتر پورفرزان و رسیدگی بی وقفه ی ما چهار برادر به بهبودی نسبتا خوب و رضایتبخشی دست یافته ولی مغزش آب آورده که نسبت به 6 ماه پیش اصلا زیاد نشده و خانم دکتر اظهار کردند که فعلا نیازی به \"شنت\"گذاری نیست. ضمنا با وجود فیزیوتراپی مداوم تازه بوسیله بریس و واکر چند قدم میتونه راه بره. کنترل ادار و مدفوع کاملا برگشته.چشم چپ کامل نابینا و چشم راست کم بینا. خانواده ای هستیم نگران و منتظر راهنمایی شما استاد عزیز. اجرتون با خدا.

این نظر توسط نیلوفر در تاریخ 1394/05/28 و 17:38 دقیقه ارسال شده است

باسلام دختر8ساله دارم از7ماهگی دچارتشنج شد وازاونجایی که مثل بچه های دیگه گردن نگرفت وننشست باام آرای وسیتی معلوم شد چروک سطح مغزش کمه ویادگیریه ضعیفی داره هروقت تب میکرد دچارتشنج میشد الان 4ماه که بعداز خواب دچارتشنج شدید میشه درروز هیچ مشکلی نداره فقط بعد بیدارشدن دکترش شربت والپروات سدیم وکلوزام 10میلی تجویز کرده امامتاسفانه هیچ تاثیری نداره لطفا کمکم کنید یایه دکتر خوب به من معرفی کنید تابدونم چه اتفاقی برای بچم میافته.لطفا خواهش میکنم

این نظر توسط پری در تاریخ 1394/05/28 و 10:26 دقیقه ارسال شده است

باسلام.جناب پروفسوربرادرم 24ساله میباشد ودچار پارگی دیسک بین مهره ای 4و5 کمری میباشد .آیا با عمل جراحی خوب میشود وخدای ناکرده باعث فلجی نمیشود.ویا اینکه بهتر اینه که عمل نشود.واینکه آیا پارگی دیسک درحیطه کاری وجراحی شما میباشد .در صورت صلاحدید اگه شما تشخیص بدین حتی آوردنش به آلمان هم امکانپذیره.لطفا راهنمایی کنید .ممنون وسپاسگزار

این نظر توسط امین رئوفی زاده از اهواز در تاریخ 1394/05/15 و 3:59 دقیقه ارسال شده است

سلام آقای پروفسور مجید سمیع امین رئوفی زاده هستم از اهواز23ساله که به علت تصادف با اتوبوس واحد سمت راست جمجمه خود رو از دست دادم به اندازه ده سانت در چهار سانت حالا بعد از 6 عمل پی درپی در این یکساله تازه سلامتی خودم رو به دست آوردم اما هنوز جمجمه مصنوعی برام نذاشتن به علت عفونت در اون ناحیه من از شما کمک میخواهم من تاحالا 26 میلیون خرج کردم عمل بعدیم که جایگزینی جمجمه من مصنوعیه 30 میلیونی میشه من میخواهم یا شما که باعث افتخارمه یا شاگردان خوبتون منو جراحی کنن توهر بیمارستان خصوصی یا دولتی که باشه البته درعمل آخرم رو جناب آقای دکتر محمد صمدیان درر بیمارستان دی انجام دادم ممنون میشم اگر سریع جواب بدین دفعه قبل هم ایمیل فرستاده بودم.

این نظر توسط فاطمه محمدی در تاریخ 1394/05/05 و 21:48 دقیقه ارسال شده است

سلام اقای سمیعی خواهرزاده بنده ده ماهشه و یک ماهه که درحالت کماست تشخیص بعضی ازدکترا اینه که مغز این بچه درحال کوچک شدنه دراین ک ماه اصلا بهوش نیومده خاهش میکنم ج بدید ایا مرگ مغزیه یا نه؟واینکه این بچه چندروز قبل ازبیهوشی بدنش هیچ تحرکی نداشت وام آرآی هایی که گرفتن هم نشون میده مغزش درحال کوچیک شدنه ازش اب کمرهم گرفتن توروخدابگیدچیکارکنیم

این نظر توسط احمدازهرمرگان در تاریخ 1394/05/04 و 11:50 دقیقه ارسال شده است

هبخشیخشسلام خممنیتبنیبتنینبنبیببلغغسلام اقای سمیعی نسنننسزتزسشش

این نظر توسط دنیز در تاریخ 1394/04/26 و 23:06 دقیقه ارسال شده است

سلام آقای سمیعی،مادرمن خونریزی مغزی کرده توارومیه دکترا جوابش کردن ولی قلبش سالمه آقای سمیعی میشه پروندشو فکس کنیم ماروکمک کنین توروخدا خیلی بی چاره هستیم کجا کجا بگید میاریمش تورو خدا کمک کنین

این نظر توسط کیوان در تاریخ 1394/04/18 و 17:48 دقیقه ارسال شده است

سلام فقط یه چیز رو روشن کنید این ادرس ایمیل وشماره هایی که توسایت زدید واقعا مال دکتر سمیعی هست .جواب بدید لطفا


کد امنیتی رفرش
اطلاعیه

به دلیل به روز بودن سایت از بقیه ی صفحات نیز دیدن کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم موضوعو دوست دارین؟
    صفحات جداگانه
    لوگو ی ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 140
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 1,684
  • بازدید کلی : 209,071